اولين مطلب

اولين مطلب رو اينجوري شروع ميكنم كه خيلي وقته دوست دارم وبلاگ داشته باشم اليته قبلا يكي رو پرشين بلاگ دارم ولي از وقتي كه اون قضيه برا پرشين بلاگ(دزديده شدن پسوند و باقي قضابا) پيش اومد ديگه به روزش نكردم.

بعدش هم ميگفتم كه تا زماني كه يه سيستم وبلاگ رو خودم ننوشته باشم تو هيچ وبلاگ جديدي مطلبي نمي نويسم كه متاسفانه تا الان فرصتش پيش نيومده شايد هم مشغله زياد باعث شده وقت نكنم

ولي حالا به اين نتيجه رسيدم كه لازمه كه يه وبلاگ داشته باشم بخصوص وقتي كه بقال سركوچه هم واسه خودش سايت و وبلاگ داره، بعدش هم  اومدم سراغ وردپرس. البته سعي مي كنم كه كم كم از امكانات خوبي كه وردپرس داره استفاده كنم تا اينجا يه وبلاگ مفيد بشه

سعي مي كنم تو اين وبلاگ همه جوره مطلبي بزارم يعني هم تخصصي در مورد برنامه نويسي و اينجور چيزا و هم روزنوشتهاي شخصي خودم

تا يادم نرفته اينو بگم كه امروز يه سري تعاريف جديد از دوستان ياد گرفتم كه برام خيلي خوب بود و تا حالا بهشون فكر نكرده بودم. مثلا تعريف دوست، تا امروز فكر مي كردم دوست يعني يار و همراه و محب  و خيرخواه ولي هيچ وقت فكر نمي كردم كه يه دوست بايد در خدمت يكي ديگه باشه يعني بشه غلام حلقه بگوش يكي ديگه

راستي هفته قبل دايي شدم، دختر خواهرم 11 آبان بدنيا اومد و اسمش رو مهديس گذاشتن
اميدوارم كه مهديس در كنار پدر و مادرش با سلامتي بزرگ بشه و يه روزي برسه كه خودش بياد اينجا رو بخونه

 

2 پاسخ به “اولين مطلب

پاسخی بگذارید

