بازگشت غرور آمیز

18 ماه از آخرین پستم تو وبلاگ میگذره، در این مدت اتفاقات خوب و بدی برام افتاده. دنبال بهانه تراشی برای توجیه عدم بروز رسانی اینجا نیستم و قبول دارم که کوتاهی کرده ام. باید خدا رو شکر کنم که برای کارشناسی ارشد تو یه دانشگاه خوب و رشته خوب قبول شدم. الان دارم ترم سوم مهندسی فناوری اطلاعات در دانشگاه صنعتی امیرکبیر رو تموم می‌کنم. همونطور که گفتم تو این مدت تونستم دوستان قبلیم رو بهتر و بهتر بشناسم، با بهترین استادهای رشته خودمون آشنا بشم و باهاشون درس بگیرم. کلی دوست جدید  پیدا کردم. زندگی دانشجویی و خوابگاهی به معنای واقعی کلمه رو تجربه کرده‌ام. اواخر پارسال بود که پدر بزرگم فوت کرد. کسی رو که خیلی دوستش داشتم. فوت ایشون خیلی روم تاثیر گذاشته بود، از طرفی نتونسته بودم در مراسم تدفین شرکت کنم. شاید یکی از علت‌هایی که هر موقع به یادش می‌افتم چشام بی‌اختیار بارونی میشه، همینه.

چندین و چند دفعه تصمیم گرفتم که مطلب جدید بنویسم. تصمیم داشتم یه دامنه ثبت کنم برا خودم که اونم به هر علتی تا الان ممکن نشده. از طرفی چون همه وبلاگ‌های وردپرس فیلتر شده‌اند، رغبت زیادی به نوشتن نداشتم. ولی امروز تصمیم گرفتم که بنویسم، همین جا، همین جا رو که دارم به روز کنم تا بعد. حالا اونایی که علاقمند به دنبال مطالب اینجا هستن خودشون بلدنن چطوری اینجا رو بالا بیارن.

همین چند خط برای شروع کافیه. امیدوارم که دیگه بازم چنین وقفه‌ای نیفته.

پاسخی بگذارید

