مهندیس به روز می‌شود

با وجود شبکه‌های اجتماعی مختلف، هنوز هم وبلاگ نویسی رو دوست دارم و به نظرم قابل مقایسه با بقیه نیست. وبلاگ‌نویسی مثل کتاب کاغذی هست و همیشه طرفدارهای خاص خودش رو داره. الان می‌پرسین تا الان کجا بودی؟ باید بگم که در این مدت مشغول تحصیل در مقطع کارشناسی ارشد بودم و چند روز پیش فارغ التحصیل شدم. به دلایل مختلف نتونستم در این مدت اینجا رو به روز نگه دارم. ولی با یاری خدا می‌خواهم از این به بعد اینجا رو آپدیت کنم. می‌خواهم در مورد موضوعات مختلف و تجربه‌های مختلفی که کسب کردم بنویسم. امیدوارم که این مطالب برای اهالی وب فارسی مفید باشه.

پاسخی بگذارید

